Friday, September 7, 2012

BEUTSKIN ESSENCE

Semua orang heboh kulit artis tu cantik..putih melepak.Nak tahu apa rahsianya?Jeng..jeng..jeng...
Pernah dengar SNE punya produk?Maybe some of you tak pernah dengar tapi kalau Beutskin Essence?

Of course korang semua pernah terbaca dalam FB atau mana mana blog tentang bagusnya produk ni.Testimonial paling popular sekali adalah dari Adira AF..betapa cantik dan jelesnya saya dengan kulit dia sekarang ni.




Produk ni memang high and popular demand!bukan strategi promosi tapi keberkesanan memang sangat memuaskan.Macam saya sendiri,baru consume nak masuk 13 hari (include hari ni),perubahan nyata..kulit saya jadi sekata dan pores tu mengecil dan makin cerah.Alhamdulillah...ni saya nak tunggu sebulan nak tengok apa hasilnya...

Sebenarnya...kalau nak lagi cepat kesan dia...korang semua digalakkan ambik SNE kapsul sebab pil ni akan buang dulu toksin toksin yang ada dalam badan kita..then baru consume Beautskin Essence...so perubahan kat kulit tu lagi cepat nampak....

Macam Adira dia bukan bergantung pada Beutskin semata mata,selain dari tu dia juga ambik SNE 
Kapsul+Excel Tea+Beutskin Essence.Memang kalau korang tengok perubahan dia tu tahap yang maksimun!.Nak tahu lebih lanjut sms je kita...

Banyak lagi testimonial dari orang biasa...bukan artis...tapi semua dalam buku testimonial saya...kalau nak tengok...kena jumpa saya.:)


Testimonial dari orang biasa....





Flawless nya!




Yang ni SNE Kapsul ..makan bersama dengan Beutskin.





Beutskin Essence


Beutskin Capsule
Dalam kotak tu ada 60 biji.Tahan untuk sebulan.



Jangan risau,produk ni ada certificate halal ya.
No.pendaftaran KKM for this product : MAL08031430TR

Harga yang promosi dari Ruby  sampai hujung bulan ni hanya RM225! 

So...untuk keterangan lanjut...dan sapa sapa yang berminat jadi dealer atau nak consume produk ni,boleh sms atau call terus saya ,Ruby di  0132478742.Kalau yang berada luar dari kawasan KL,InsyaAllah..saya boleh pos barang.

Apa apa pun...hanya Allah yang Maha Mengetahui..kita hanya berusaha...doa dan tawakal.


No comments:

Post a Comment